نوشته ها

گردش در ویتنام و تجربه‌ای رویایی

ویتنام بی‌شک یکی از زیباترین کشورها روی زمین است و جاذبه‌های طبیعی و چشم‌گیرش، آن را به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است؛ از همین نظر، تور ویتنام با استقبال گرمی روبه‌رو بوده است و افراد زیادی برای تجربه گردش در ویتنام، مسافر این کشور می‌شوند.

گردشگری در ویتنام، قابی از بهشت زمینی!

در جای جای ویتنام، طبیعت زیبا و دلنوازش جلوه می‌کند. از خلیج هالونگ گرفته تا جزایر متنوع و آب‌های نیلگونش، هر یک مقصدی است که گردشگردی در ویتنام را هیجان‌انگیزتر از قبل می‌کند و ماجراجویی در مزارع سرسبز برنج تا کرانه شمالی، همه و همه سفری دلنشین برای هر مسافری رقم می‌زند. اما از طبیعت ویتنام که بگذریم، با جاذبه‌های دیگری چون غذاهای بی‌نظیر، کافه‌هایی با قهوه‌های خوش طعم و بازارهای رنگارنگ آن برخورد می‌کنیم و در نهایت خالی از لطف نیست که به مناطق جنگی ویتنام سری بزنیم و کمی از تاریخ آن بشنویم.

بنابراین برای سفر و گردش در ویتنام دلیل بسیار است و مطمئنا با توجه به هزینه‌های بالای سفرهای خارجی، یکی از بهترین راه‌ها، انتخاب تورهای اقساطی است. در نهایت اگر به دنبال یک ماجراجویی واقعی هستید، گردش در ویتنام را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که با از راه رسیدن سال نو و تعطیلات فروردین‌ماه، تور ویتنام نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر به این کشور رویایی است. در ادامه برای دیدن گوشه‌ای از زیبایی‌های ویتنام، همراه لست‌سکند باشید تا ویدئویی از آن تماشا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا