نوشته ها

گردش در خیابان استقلال استانبول

خیابانی پر جمعیت، فروشگاه‌هایی نورانی و رنگارنگ و تراموایی قرمز رنگ که از دل این هیاهو عبور می‌کند، این قاب یادآور جایی نیست جز خیابان استقلال در استانبول. خیابانی که گردشگران بسیاری را به سمت خود کشانده تا با تور استانبول به این شهر سفر کنند و فرصت گردش در استقلال استانبول را داشته باشند.

استانبول یعنی گردش در خیابان استقلال!

احتمالا هر کسی که اسم استانبول به گوشش بخورد، در وهله اول معروف‌ترین جاذبه‌های آن را به خاطر می‌آورد و بی شک خیابان استقلال یکی از آن‌ها خواهد بود چراکه که در میان جاهای دیدنی استانبول شهرت به‌خصوصی دارد. گردش در خیابان استقلال نه تنها در بین مسافران و گردشگران، بلکه برای ساکنین ترکیه هم محبوب است به صورتی که نزدیک به 3 میلیون نفر در تعطیلات آخر هفته از آن بازدید می‌کنند! وقت‌گذرانی در خیابان‌های استانبول، به خصوص خیابان استقلال، یکی از تفریحات رایگان استانبول به شمار می‌آید؛ از این نظر که شما می‌توانید با گردش در خیابان استقلال از بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها، گالری‌های هنری، کافه‌ها و… دیدن کنید و حتی عکس‌های جالبی از این خیابان به یادگار داشته باشید. این خیابان مهم و معروف از انتهای شمالی نزدیکی برج گالاتا شروع می‌شود و در نهایت به میدان تقسیم منتهی می‌شود.

برای تجربه گردش در استقلال استانبول کافی است اراده کنید و چمدان‌های خود را ببندید؛ چراکه تعطیلات نزدیک است و یکی از بهترین فرصت‌ها است تا از این شهر و خیابان‌های معروفش دیدن کنید، بنابراین تور استانبول خرداد را از دست ندهید. در ادامه برای دقایقی قدم زدن در خیابان استقلال همراه ما باشید.

سفر ترکیه بدون گردش در خیابان استقلال؛ هرگز!

خیابان استقلال، قلب تپنده شهر استانبول و یکی از پر تردد‌ترین نقاط ترکیه است. خیابان استقلال و حال و هوای زیبا و دیدنی آن، بخش مشترکی از خاطرات مسافران ترکیه است. غذا‌های خیابانی متنوع، مغازه‌های رنگارنگ و تاریخ و قصه دور و دراز این خیابان؛ حال و هوای خاصی به آن داده است. حال و هوای اینجا در شب هم خیلی دیدنی ‌است و اگر با تور استانبول 5 شب و 6 روز به این کشور سفر کردید، حتما شب‌ها زمان خود را برای گردش در خیابان استقلال خالی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا