نوشته ها

گرانترین و سنگین ترین طلاهای جهان در بازار طلای دبی!

دبی نه تنها به خاطر بیابان‌ها، پارک‌های ماجراجویی و استراحتگاه‌هایش، بلکه به‌خاطر مراکز خرید متعددش نیز معروف است. بازار طلای دبی، بزرگترین بازار طلای جهان است! این بازار طلایی که در منطقه دیره واقع شده است، به دلیل کیفیت و طرح‌های زیبا، یکی معروف‌ترین و پربازدیدترین جاهای دیدنی دبی است. بسیاری از گردشگرانی که از سراسر جهان همراه با تور دبی به این شهر سفر می‌کنند از این بازار دیدنی بازدید می‌کنند.

علاقه به طلا میان عرب‌ها

طلا، فلزی گران‌قیمت و البته جذاب است. در کشور‌های عربی زنان علاقه بسیاری به استفاده از لباس‌های طلایی سنگین و خاص و طلای عربی دارند. این لباس‌ها معمولا بسیار گرانقیمت و کار شده هستند. در دبی بازاری وجود دارد که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید بی اختیار به سمت ویترین‌های مغازه‌هایش کشیده می‌شوید. سفر به دبی بدون بازدید از بازار طلا دبی، یکی از قدیمی‌ترین، مشهور‌ترین و جذاب‌ترین بازارهای سنتی امارات، کامل نمی‌شود.

بازار طلای دبی و شگفتی هایش

چه صرفاً در حال گشت و گذار هستید، یا واقعاً قصد خرید طلا دارید، در بازار طلای دبی قدم بزنید تا از تماشای زرق و برق این فلز گران‌بها لذت ببرید. این بازار قدیمی بورسی از مغازه‌های طلافروشی است که این فلز کمیاب را در شکل های منحصر به فرد به مشتریان عرضه می کند. در بازار طلای دبی همه چیز برق می‌زند و شما می‌توانید دستبند‌ها و گردنبند‌هایی که از طلای خالص هستند و سنگ‌های زیبا و خاصی در آن‌ها به کار رفته را پشت ویترین تماشا کنید. ما در این ویدئو به این بازار سری می‌زنیم و این جواهرات گران‌قیمت را به شما نشان می‌دهیم؛ با ما همراه ما باشید.

گران‌ترین طلا‌های دنیا، در بازار طلای دبی

اگر با تور اقساطی راهی دبی شده‌اید و از بابت هزینه‌‌های سفر خود نگران هستید و در عین حال هم‌سفری با خود دارید که عاشقانه طلا‌ دوست دارد، توصیه می‌کنیم بازار طلای دبی را تنها بروید؛ چون گران‌ترین طلا‌های دنیا در این بازار پیدا می‌شود. بازار طلای دبی شامل 380 مغازه مملو از طلاست و طراحان جواهر و طلا سازان کار کشته از سراسر جهان، ساخته‌های خود را در اینجا عرضه می‌کنند. اگر با تور دبی 7 شب و 8 روز راهی سفر شدید، بازدید از بازار طلا دبی را حتما در برنامه خود بگنجانید.

منبع: Youtube

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا