رپورتاژ

تخفیف در رزرو هتل قشم و هتل کیش

هتل الوند 2 هتلی سه ستاره است که در قشم یکی از زیباترین جزایر جنوب ایران واقع شده است. با توجه به موقعیت مکانی هتل، مهمانان به راحتی به امکانات تفریحی مختلف، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مانند قلعه پرتغالی ها دسترسی خواهند داشت. این هتل تازه تاسیس دارای 18 واحد مسکونی در 5 طبقه می باشد. اتاق‌ها و سوئیت‌های جادار، بی‌نقص و تمیز هستند. لابی پر زرق و برق و اتاق های فرش شده به همراه بوفه صبحانه عالی آسایش و لذت مضاعف را برای سفر شما به ارمغان می آورد. این هتل از سیستم تهویه مطبوع مدرن استفاده می کند تا تجربه ای بسیار متفاوت از اقامت را برای شما ایجاد کند. کافی شاپ داخل هتل مکانی برای استراحت و چشیدن انواع نوشیدنی ها در حین چت با دوستانتان است. کارکنان مجرب خواسته های شما را برآورده خواهند کرد. وای فای، پارکینگ در اطراف هتل و خدمات خشکشویی از دیگر امتیازات است. مسجد جامع قشم، روستای خربس، دره ستارگان، ژئوپارک قشم و غارهای خربس تعداد کمی هستند اما همه جاذبه‌هایی نیستند که می‌توانید در جزیره قشم ببینید.

هتل سه ستاره الوند قشم در سال 1393 تاسیس شد. این هتل از نظر جغرافیایی در نزدیکی خط ساحلی جزیره باشکوه قشم واقع شده است. این هتل در 3 طبقه با 27 واحد مسکونی مختلف ساخته شده است و میهمانان می توانند با توجه به تعداد و نیاز خود انتخاب کنند. واحدهای اقامتی در این هتل ساده اما تمیز هستند و هر آنچه در یک هتل سه ستاره انتظار دارید در اینجا موجود است. معماری زیبای هتل در نگاه اول نظر شما را جلب می کند. این هتل یک مزیت مهم دارد و آن دسترسی آسان به اکثر مراکز و جاذبه هایی مانند مراکز خرید و ساحل است. هتل سه ستاره الوند دارای رستورانی است که در آن می توانید منویی پر از غذاهای خوشمزه با کیفیت خوب و قیمت مناسب پیدا کنید. میهمانان این هتل در طول بازدید خود به اینترنت در اتاق های خود دسترسی دارند. کارکنان باتجربه و دوستانه به شما کمک می کنند تا یک اقامتگاه راحت نیز داشته باشید. موقعیت مکانی هتل دسترسی آسان به قسمت های مختلف هتل قشم را ممکن می سازد.

لیست کامل هتل های قشم :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/qeshm-hotels

هتل های کیش :

زمانی که جزیره زیبای کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنید، قطعا اقامت در یکی از هتل های مدرن و منحصر به فرد کیش تجربه ای است که از دست نخواهید داد. با توجه به هدف سفر و سبک سرگرمی مورد علاقه تان، گزینه های زیادی پیش روی شما خواهد بود. تنوع هتل های کیش از سبک معماری گرفته تا تنوع تفریحات موجود در هتل و دسترسی به مکان های تفریحی یا مراکز خرید جزیره باعث می شود انتخاب های متفاوتی داشته باشید.

برای افرادی که سفر به کیش را همراه با تفریحات دریایی و لذت بردن از ساحل زیبای خلیج فارس می دانند، اقامت در برخی از هتل های کیش که دارای ساحل اختصاصی هستند و یا در کمترین فاصله تا دریا قرار دارند بسیار مناسب خواهد بود. هتل میراژ کیش یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش می باشد.

ساختمان این مجموعه دارای معماری خاص و مدرن در 8 طبقه و دارای 178 اتاق و سوئیت با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا به جزیره یا دریا می باشد. از مزیت های هتل میراژ کیش می توان به نزدیکی به ساحل خلیج فارس و فعالیت های ساحلی مانند جت اسکی، قایق سواری، غواصی و … در فاصله 800 متری و مراکز خرید مریم و ونوس در فاصله 450 متری اشاره کرد. کادر مجرب هتل میراژ میزبان شما خواهند بود تا لحظات خوش اقامت شما را جاودانه کنند.

لازم به ذکر است که اتاق های رو به دریا فقط منظره ای رو به دریا دارند.

برای اکثر مردم، تابستان های بسیار گرم کیش چندان قابل تحمل نیست، بنابراین فصل های پاییز و زمستان بیشترین استقبال گردشگران را برای بازدید از این جزیره دارند. البته در فصل بهار هوای کیش همچنان نسبتا معتدل است. این در حالی است که معمولا هتل های کیش در فصل تابستان قیمت نسبتاً کمتری دارند و جشنواره تابستانی کیش با برنامه ها و جوایز متنوع جذابیت های ویژه ای را برای سفر به کیش در تابستان فراهم می کند. اگر قصد دارید تعطیلات نوروزی را در جزیره کیش بگذرانید، باید هتل های کیش را از قبل رزرو کنید. زیرا تعطیلات نوروزی یکی از روزهای اوج هتل در کیش است و در صورت تاخیر در رزرو ممکن است ظرفیت تمامی هتل ها پر شود.

اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند و به سبک مدرن چیده شده اند. علاوه بر این، امکانات رفاهی کاملی دارند. برای مثال می توان به سیستم تهویه مطبوع، تخت خواب های راحت، تلویزیون تخت، مبل و مینی بار اشاره کرد. همچنین اگر اشیای قیمتی به همراه دارید، می توانید آنها را در گاوصندوق اتاق خود نگهداری کنید.

حمام با سشوار و لوازم بهداشتی در همه اتاق ها موجود است.

لیست کامل هتل های کیش :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/kish-hotels

یکی از انواع واحدهای اقامتی در هتل اتاق های دو تخته استاندارد است که به دو صورت دو تخته با یک تخت دو نفره و توئین با دو تخت یک نفره ارائه می شود. قسمت دیگر سوئیت های هتل است که با فضای بیشتر و امکانات بهتر اقامت مجلل تری را برای مهمانان فراهم می کند. این سوئیت ها انواع مختلفی دارند و دارای ظرفیت های دو و سه نفره می باشند.

رستوران هتل با ارائه انواع صبحانه و انواع غذاهای ایرانی و خارجی در محیطی شیک و کلاسیک آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشد. همچنین کافی شاپ هتل دارای مکانی زیبا می باشد که در آن می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه را میل کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا