رپورتاژ

چه روغن صنعتی در دبی فروش دارد

نفت خام دبی عموماً برای قیمت‌گذاری نفت خام صادراتی خلیج‌فارس به آسیا استفاده می‌شود. روغن‌های مختلفی در دبی با استقبال بیشتری روبرو می‌شوند و دلیل آن هم کارایی و ویژگی‌هایی است که ارائه می‌دهند. در این مطلب به دنبال آن هستیم که روغن‌های صنعتی را که در دبی فروش دارند، به شما معرفی کنیم؛ با ما باشید.

 

روغن‌های صنعتی در دبی

امارات متحده عربی (دبی) در میان ده تولید کننده بزرگ نفت و روغن جهان قرار دارد. حدود 96 درصد از حدود 100 میلیارد بشکه ذخایر نفت اثبات‌شده این کشور در ابوظبی قرار دارد که رتبه ششم را در سراسر جهان دارد. امارات به طور متوسط روزانه 3.2 میلیون بشکه نفت و روغن صنعتی تولید می‌کند.

طیف گسترده محصولات روانکار صنعتی، کاربردهای صنعتی مانند چرخ‌دنده‌ها، کمپرسورها، توربین‌ها، بلبرینگ‌های ژورنال، هیدرولیک، دوک‌ها و غیره را برآورده می‌کند.
انواع مختلفی از روان‌کننده‌های کمپرسور برای کمپرسورهای رفت و برگشتی و همچنین کمپرسورهای گریز از مرکز وجود دارد. مجموعه روانکارها همچنین شامل روغن‌ها و گریس‌های متعدد دیگری برای برآوردن نیازهای روغن‌های برش در کارگاه‌های تراشکاری کوچک، روغن‌های نورد در کارخانه‌های فولاد و سیالات انتقال حرارت در صنایع غذایی و نساجی است.

در سال 2022 مطابق نظرات کاربران، سه برند به عنوان پرفروش‌ترین برندهای روانکار صنعتی انتخاب شدند، برای دیدن لیست پرفروش‌ترین روغن‌های صنعتی کلیک کنید.

انواع روغن صنعتی در دبی

طیف گسترده روغن‌های صنعتی که در دبی تولید و عرضه می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • روغن‌های روان‌کننده صنعتی
  • روغن‌های توربین
  • سیال هیدرولیک شیر کنترل.
  • روغن‌های گردشی و هیدرولیک (نوع R&O)
  • روغن‌های گردشی و هیدرولیک (نوع ضد سایش)
  • روغن‌های گردشی (نوع ضد سایش)
  • روغن‌های هیدرولیک خاص (نوع ضد سایش)
  • روغن هیدرولیک با کاربرد ویژه High VI (نوع ضد سایش)

 

MOBIL، بهترین و پرفروش‌ترین روغن موتور در امارات

تعمیر و نگهداری عالی خودرو با استفاده از روغن موتور مناسب شروع می‌شود. شرکت Mobil در ابتدا Mobil 1 را در سال 1974 تولید و عرضه کرد که به طور گسترده به عنوان یک تغییر دهنده ‌ترند بازار برای صنعت خودرو در نظر گرفته می‌شود. این حرکت، یکی از اقدامات پیشگام در زمینه روغن‌های مصنوعی برای وسایل نقلیه بود، چیزی که اکنون به عنوان یک هنجار در نظر گرفته می‌شود.

روغن موتورهای Mobil هر بار که خودرو در حال حرکت است، عملکرد، محافظت و آرامش خاطر را ارائه می‌دهند. طیف باکیفیت روغن موتورهای موبیل، روانکارهای گیربکس، روغن دنده و سایر روان‌کننده‌ها به شما امکان می‌دهد حداکثر بهره را از وسیله نقلیه خود ببرید.

 

1.     روغن موتوری که توسط سازندگان خودرو توصیه می‌شود

Mobil به درستی یکی از پیشروان صنعت در تولید روغن موتور دبی در نظر گرفته می‌شود، وضعیتی که توسط برند Mobil1 به عنوان یک روغن موتور توصیه‌شده، برای برخی از بهترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان تثبیت شده است. همچنین برند منتخب چندین تیم فرمول 1، NASCAR و تیم‌های مسابقه‌ای بی‌شمار دیگری بوده است.

 

2.     فناوری پیشرفته روغن موتور

Mobil طی سال‌های متمادی، دانش خود را در زمینه روغن‌های موتور فول سنتزی ارتقا داده است تا قطعات مهم موتور را تا زمانی که ممکن است در شرایط عالی نگه دارد. روغن‌های موتور مصنوعی که متناسب با نیاز موتور و سبک رانندگی طراحی شده‌اند، برای سال‌ها از موتور خودروی شما در شرایط عادی و یا حتی بحرانی محافظت می‌کنند. از خودروهای اسپورت گرفته تا خودروهایی که کارایی را در اولویت قرار می‌دهند، روغن موتوری را تولید می‌کنند که برای شما مناسب است.

 

دبی به چه کشورهایی روغن صنعتی می‌فروشد

در سال 2022، نفت خام اولین محصول صادراتی امارات متحده عربی بود. مقصد اصلی صادرات نفت خام از امارات متحده عربی عبارت‌اند از: ژاپن (12.1 میلیارد دلار)، چین (8.6 میلیارد دلار)، هند (6.34 میلیارد دلار)، تایلند (3.84 میلیارد دلار) و کره جنوبی (3.18 میلیارد دلار).

 

گستره استفاده و خرید روغن موتور Mobil در دبی، با طیف وسیعی از روغن‌ها که به طور خاص برای کاربری‌های مختلف طراحی شده‌اند و مجموعه‌ای از گزینه‌ها برای هر نوع خودرو (بسته به اولویت‌های استفاده و عملکرد)، در طول سال‌ها رشد کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا