نوشته ها

ماجرای جالب محیط زیست سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای توریستی و زیبا در آسیا به شمار می‌آید و همواره توانسته است بسیاری از رکوردهای گردشگری را هم در زمینه‌های محیط زیست سنگاپور به دست بیاورد. از همین نظر است که گردشگران زیادی برای بازدید از این کشور با تور سنگاپور سفر می‌کنند.

خداحافظی با زباله های سنگاپور و محیطی سبزتر از همیشه!

سنگاپور به طرز باورنکردنی با طبیعت گره خورده و از همین رو به شدت دوست‌دار محیط زیست است. همین اتفاق باعث شده است تا یکی دیگر از جالب‌ترین اقدامات از طریق این کشور صورت بگیرد. از بین بردن زباله‌هایی چون پلاستیک‌ها که برای بازیافتشان به سالیان طولانی زمان لازم است، باعث شکل گرفتن ایده‌ای ناب برای بازیافت آن‌ها در یک روز و در نتیجه حفظ محیط زیست سنگاپور شد.

البته جذابیت‌های این کشور تنها در طبیعت منحصربه‌فرد آن خلاصه نمی‌شود. نقاط دیدنی در این کشور بسیار است و یکی دیگر از راه‌های بازدید از آن‌ها، سفر با تور مالزی سنگاپور است؛ چراکه با سفر با این تور، می‌توان با یک تیر دو نشان را هدف گرفت و علاوه بر این‌که به سنگاپور سفر می‌کنید، امکان آن را خواهید داشت تا تجربه سفر به کوالالامپور مالزی را هم به دست بیاورید و از جاهای دیدنی مالزی هم دیدن کنید. در ادامه، همراه ما باشید تا ویدئویی جالب از بازیافت زباله های سنگاپور، آن هم در یک روز را تماشا کنیم.

منبع: Youtube

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا