نوشته ها

دوچرخه سواری در ترکیه با همراهی دریای مرمره!

مسافران دوچرخه‌سوار و ماجراجو، در ادامه سفر خود با دوچرخه سواری در ترکیه، حاشیه دریای مرمره را طی می‌کنند و این‌بار به دیدن عروس‌های دریایی رفته و به مسیر خود ادامه می‌دهند. برای داشتن تجربه‌ای مشابه، می‌توانید با تور ترکیه به این کشور سفر کنید و به خود خاطرات متفاوتی از این کشور هدیه بدهید.

از عروس دریایی تا عروسی!

تجربه هر کسی از سفر متفاوت است، اما بی شک یکی از بهترین شیوه‌های سفر، کوله‌گردی و در نتیجه ساعت‌ها و گاها روزها سفر است! یکی از مقاصدی که به خاطر مسافت کوتاهش با ایران، برای سفرهای زمینی انتخاب می‌شود، استانبول ترکیه است. جاهای دیدنی استانبول بسیار است، اما این جاذبه‌ها در شهر خلاصه نشده و شما حتی در طول مسیر خود می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. در یک سفر زمینی و طولانی به استانبول شما می‌توانید از مناظر تماشایی مسیر خود لذت ببرید و با گروه‌‌های متفاوتی از آدم‌ها هم معاشرت کنید. اما در کنار تمامی این موارد به خاطر داشته باشید که برای تجربه یک سفر برنامه‌ریزی شده، بر راهنما سفر به استانبول هم مروری داشته باشید.

برای تماشای ویدئویی از بخش‌های یک سفر هیجان‌انگیز از دوچرخه سواری در ترکیه، همراه ما باشید و اگر مشتاق هستید به استانبول ترکیه سفر داشته باشید، با استفاده از تور استانبول این فرصت را نصیب خود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا