نوشته ها

دروازه هادریان، ورودی قدیمی به آنتالیا

دروازه هادریان یکی از ورودی‌های اصلی و قدیمی شهر آنتالیا به حساب می‌آید. این دروازه بخشی از دیواری باستانی است که دور تا دور شهر قدیمی کشیده شده بود و حال، در مرکز شهر در بلوار آتاتورک قرار گرفته است. دوازه هاردیان یکی از جاذبه‌هایی است که مسافران تور آنتالیا می‌توانند با سفر به این شهر از آن دیدن کنند و پا به بخشی از تاریخ آنتالیا بگذارند!

دروازه هادریان، جلوه‌ای تاریخی از شهر آنتالیا

اغلب آنتالیا را به عنوان مقصدی تفریحی و جایی برای استراحت می‌شناسند. اما آن دسته از افرادی که به تاریخ هم علاقه‌مند هستند، جاهای دیدنی آنتالیا را از دست نمی‌دهند؛ چراکه جایی چون دروازه هاردیان، جاذبه‌ای است که برای بسیاری از گردشگران جالب و دیدنی است. این دروازه تاریخی برای ورود امپراتور روم باستان ساخته شده است و از همین رو معماری متفاوتی در آن مشاهده می‌کنید.

برای سفر به آنتالیا شاید با دیدن قیمت‌های بالا، دو دل یا پشیمان شوید، اما با خرید تور اقساطی آنتالیا می‌توانید برای هزینه‌های سفر خود بهتر برنامه‌ریزی کنید و در کنار تفریحات و خوش‌گذرانی، از جاذبه‌های تاریخی جذابی چون دروازه هاردیان هم دیدن کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای آن که زمان کافی برای گردش و خوش‌گذرانی داشته باشید، از تعطیلات نوروزی استفاده کنید با تور آنتالیا نوروز به این شهر سفر کنید. در ادامه برای گردشی کوتاه در دروازه هاردیان در آنتالیا همراه ما باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا